onze visie

Je bedrijf bestaat uit leidinggevenden en medewerkers. Uit mensen dus, die allemaal hun eigen dromen en verwachtingen koesteren. Je mensen doen niet hun best voor jouw mooie ogen of voor hun salaris, of toch niet uitsluitend. Ze doen dat omdat ze geloven in het verhaal van je bedrijf. Je mensen moeten trots kunnen zijn op wat ze doen en op wat hun bedrijf de wereld te bieden heeft. Een trotse manager is een gedreven manager. Een trotse leider is een goed presterende leider. Trots kunnen zijn op wat je doet, dat is wat mensen drijft.

Communicatie Bedrijf

Hetzelfde geldt voor je klanten. De producten of diensten die je aanbiedt mogen nog zo fantastisch en uniek zijn, ze renderen pas echt als ze hun weg vinden naar mensen, naar klanten die zich op een of andere manier beter zullen voelen als ze een beroep doen op je aanbod. Dat is wat je zo vurig hoopt. Dat is ook wat de aandacht van prospects trekt en klanten over de brug haalt.

En dan zijn er de andere stakeholders— je eventuele aandeelhouders, je leveranciers, de media en alle andere betrokkenen die invloed uitoefenen op de toekomst van jouw bedrijf. Ook dat zijn uiteindelijk allemaal mensen die een beeld van je bedrijf uitdragen. Ongetwijfeld is dat een positief en zelfs optimaal beeld. Mensen dus, telkens weer. Vandaar de benadering die Sigmund verkiest. People first: involve, communicate, connect.