TEAM

Ons verhaal is begonnen bij Guy Ooms, de oprichter van Sigmund, die een verleden heeft in de grafische sector en vaak voor reclamebureaus werkte. Guy vond echter dat communicatiebedrijven te veel focussen op producten en diensten, en te weinig op medewerkers, aandeelhouders, klanten en alle andere mensen op wie ondernemingen een invloed hebben, en door wie bedrijven op hun beurt worden bepaald. Sigmund wil zijn klanten een antwoord geven op de vraag: hoe communiceren wij op zo’n manier dat alle mensen die met ons te maken krijgen, beseffen dat ze beter zullen worden van wat wij te bieden hebben?

Boks

Guy heeft geestesgenoten gezocht en gevonden in Katleen Pauwels, Hanne De Bie en Matthias Geysen. We werken bovendien ook samen met een uitgelezen clubje freelancers en partnerbedrijven die op dezelfde golflengte zitten. Zo zorgen wij steeds voor een totaaloplossing, zonder dat u verschillende bedrijven moet aanspreken. Wij verzorgen alle communicatie voor u. 

Wij loeren en roeren in uw potten
Onze zoektocht begint altijd op dezelfde plek: in de interne keuken van de klant. Inderdaad, wij komen in uw potten loeren en desnoods roeren, om te zien wat daar zoal pruttelt. Er is geen andere weg wat ons betreft. Voor een geslaagd diner moet je het hele plaatje bekijken: van de ingrediënten, de recepten en de mensen die de gerechten bereiden tot de presentatie ervan, het menu, de bediening, de omgeving en de verwachtingen van de gasten. Het verhaal van de tevreden klant die zijn mond nog niet heeft afgeveegd voor hij al opnieuw reserveert, begint in de interne keuken. Over die benadering van bedrijfscommunicatie heeft Guy Ooms in 2012 trouwens een boek geschreven (“De interne keuken”, uitgegeven bij LannooCampus).