Postiaux

Postiaux Activiteiten 02
Ptx Logo Achtergrond 02

Briefing

Hoe kunnen we onze identiteit koppelen aan het merk Volvo?

 

Aanpak

Interne communicatie

Om de identiteit van Volvo Postiaux te bepalen, zochten we naar hun key differentiator. In dit geval was dat: familie. Klanten geven aan dat ze zich welkom voelen bij Postiaux en het familiegevoel daar een belangrijke rol in speelt. We hebben ons vervolgens gebaseerd op echte familiewaarden voor een geïntegreerde communicatie en een duidelijke positionering. De slogan ‘Veilig met Volvo, gerust met Postiaux’ is ondertussen een vaste waarde in de regio. 

 

Resultaat

Volvo Postiaux is sinds jaren de beste Volvo servicegarage in België. Klanten zijn trouw aan het merk, maar vooral aan de garage doordat ze zich deel van de familie voelen. Het resultaat van jaren consequent werken aan kwaliteit en imago, is een gezond bedrijf in een sector die erg onder druk staat. Een juiste positionering heeft hier duidelijk mee aan bijgedragen. 

Picture1

   

Ptxx

    

Ptx

    

Ptxxx