Nike

Nike Interne, Infrastructuur
Nike Logo + Achtergrond

Briefing

Evalueer en structureer de communicatie van Nike.

 

aanpak

Door naar de eerstelijnsmanagers te luisteren, konden we de communicatie van Nike ELC eenvoudig structureren en organiseren. 

Net zoals in een krant, structureerden we alle informatie in verschillende thema’s: body, hands, heart, head, soul en mind. Elk thema heeft nu een specifieke kleur en logo, zodat elk thema in één oogopslag te herkennen is. 

We gebruiken ook dubbele tv-schermen. Op de ene kant van het scherm lees je informatie die interessant is als je binnenkomt bij Nike, zoals de verjaardagen van de collega’s. De andere kant van het scherm toont informatie die handig is wanneer je het gebouw verlaat, zoals verkeersinformatie. 

 

Resultaat

Door te luisteren naar de managers en alle communicatie duidelijk te structureren, zorgden we ervoor dat alle nieuwe informatie nu tot bij de medewerkers op de werkvloer geraakt. 

Body

   

Hands

    

Head

    

Heart

     

Mind

     

Soul