Cases

De interne keuken

Boek

“Guy, Tom en ik delen dezelfde visie: de mens moet centraal staan in de organisatie. Het boek De Interne Keuken legt haarfijn uit hoe communicatie daar voor kan zorgen. Zowel in privé- als in overheidsorganisaties.”

- Frank Van Massenhove, voorzitter FOD Sociale Zekerheid, auteur van het boek De collega’s werken thuis (coauteur Tom Auwers) 

Wat vertellen onze klanten over ons?

Voor de coaching met Guy kwam ik arrogant en ongeduldig over in mijn communicatie naar collega’s. Door de persoonlijke coaching zijn we erin geslaagd om mijn communicatie veel beter en rustiger te laten verlopen. Mensen hebben hierdoor meer vertrouwen in mij.

- Raymond, IT-manager

Wat we bijzonder apprecieerden bij de aanpak van Sigmund was de analytische benadering van onze uitdaging. De opbouw van de sessies verliep stap voor stap, waardoor we al snel tot een sterk concept en een sterke boodschap kwamen.

- Christian Leysen, Ahlers

Sigmund is niet zomaar een communicatiebureau. Het is een team van individuen waar het fijn mee samenwerken is. Het zijn mensen die meestappen in het project en die ook de moeite doen om zich mee in te graven in het project. Door hun persoonlijke aanpak en de wisselwerking met ons bedrijf, merk je dat de mensen van Sigmund geen standaard type consdivtants zijn. Ze staan met hun beide voeten op de grond en houden rekening met de situatie waarin het bedrijf zich bevindt.

- Ellen Theeuwes, Induss

Sigmund is zeer gespecialiseerd in interne communicatie en dat voel je. Ze werken heel oplossingsgericht en gaan zonder toeters en bellen op hun doel af. Wat me vooral is bijgebleven is de collaboratieve aanpak: ze begeleiden je doorheen het hele proces en treden op als facilitators en coaches. Samenwerken met Sigmund is een echt partnership.

- Martin Vranken, Mobistar

Door een enorme groei in ons bedrijf, hadden we nood aan een marketingplan waarbij onze interne waarden naar buiten gebracht worden. Sigmund heeft ons daarbij geholpen. Sigmund zorgde voor de bouw van ons merk, de styling van onze website en stelde ook een corporate identity op. Tijdens het proces kon ik steeds met al mijn vragen bij hen terecht. Ze denken altijd mee naar de beste oplossing voor een probleem.

- Tom De Baere, Newtec