onze visie

Uw bedrijf bestaat uit leidinggevenden en medewerkers. Uit mensen dus, die allemaal hun eigen dromen en verwachtingen koesteren. Uw mensen doen niet hun best voor uw mooie ogen of voor hun salaris, of toch niet uitsluitend. Ze doen dat, zullen dat des te beter doen, en blíjven doen omdat ze geloven in het verhaal van uw bedrijf. Uw mensen moeten trots kunnen zijn op wat ze doen en op wat uw bedrijf de wereld te bieden heeft. Een trotse manager is een gedreven manager. Een trotse medewerker is een goed presterende medewerker. Trots kunnen zijn op wat je doet, dat is wat mensen drijft. 

Communicatie Bedrijf

Hetzelfde geldt voor uw klanten. De producten of diensten die u aanbiedt mogen nog zo fantastisch en uniek zijn, ze renderen pas echt als ze hun weg vinden naar mensen, naar klanten die zich op een of andere manier beter zullen voelen als ze een beroep doen op uw aanbod. Dat is wat u zo vurig hoopt. Dat is ook wat de aandacht van prospects trekt en klanten over de brug haalt.

En dan zijn er de andere stakeholders— uw eventuele aandeelhouders, uw leveranciers, de media en alle andere betrokkenen die invloed uitoefenen op de toekomst van uw bedrijf. Ook dat zijn uiteindelijk allemaal mensen die een beeld van uw bedrijf uitdragen. Hopelijk is dat een positief en zelfs optimaal beeld.
Mensen dus, telkens weer. Vandaar de benadering die Sigmund verkiest.